Jedna růžovka pro cukrouše :-D nebo třeba na Giro(?) - vždyť už je to za chvilku ... Má vše co má mít, pořádnou sadu - elektrickou, oboustranej wattmeter v klikách, kola v profilu 50mm, navíc s ložisky, stejně jako ve šlapáku, od Ceramic Speed ... A cena? Dnes zcela vyjímečně(!) pouze 169.900,- !!! Tak kdy jindy? Když ne dnes! Případně zítra ...
Jedna růžovka pro cukrouše :-D nebo třeba na Giro(?) - vždyť už je to za chvilku ... Má vše co má mít, pořádnou sadu - elektrickou, oboustranej wattmeter v klikách, kola v profilu 50mm, navíc s ložisky, stejně jako ve šlapáku, od Ceramic Speed ...
A cena? Dnes zcela vyjímečně(!) pouze 169.900,- !!! Tak kdy jindy? Když ne dnes! Případně zítra ...
Stejně jako klasickou růžovku (houbu masáka :-D) stojí za to ji popadnout - taky patří k nejlepším!
... kde že jsou ty staré časy?! Dnes? Kabely namísto bowdenů, ... holt nová doba. Možná se ještě dožijeme ... uvidíme čeho.
U tohoto stroje zatím ještě bez hadiček k brzdám - zde stará dobrá klasika. Jinak řadí a brzdí Dura-Ace.
Podle úhlu pohledu a směru, odkud přichází světlo, se různě mění odstíny růžové. Ať už se kolo někomu bude líbit nebo ne, každý se ale určitě ohlédne.
Majiteli ale doporučujeme spíš sledovat silnici před sebou! Na prohlížení bicyklu vždycky bude času dost - třeba až někde zastaví na kávičku a zrovna tam nebudou žádný holky ... :)
Jak je většinou u strojů s "S" ve znaku zvykem, kliky a převodníky bývají stejné značky.
No a Roval sem už delší dobu také neodmyslitelně patří. Majitel může pořídit jako rezervní ta samá kola nebo naopak jinou značku a může porovnávat ... Když se s námi následně podělí o zkušenosti, budeme jenom rádi.
U Shimana si dokázali bravurně poradit i s tvary elektrifikované sady. Je to dokonale funkční šperk!
Nejen staromilci musí uznat, že klasické čelisti mají stále své kouzlo a nádherně spoluutvářejí celkový vzhled.
Tady jako vždy platí - pečlivě(!!!) vybírat a měřit. Ne vždy se dá rozhodovat jen podle vzhledu. Tady má rozhodující slovo vaše - však víte co :-D! Manželka to rozhodně není!
Jen se na to podívejte! Krytka u sedlovky, brzda, ... to je přece ladírna jako hrom!
Na dvou čepech uložená brzda vás spolehlivě zpomalí nebo dokonce zastaví - jak bude v daný moment třeba - žádný strach.
Kdybyste přeci jenom ještě váhali, sbalte si svoje pedály a přijeďte vyzkoušet! Nějaký ten výlet bude určitě stát za to.
Nějaký ten kilometr vzorku až tak neublíží ... a vy? Vy zjistíte, že tudy cesta vede!
Takže sečteno, podtrženo, ... ale to jsme napsali už na začátku. Není to málo, ale radosti bude rozhodně víc!