Za velkou louží II, v kolébce strýčka Sinyarda v Morgan Hill
Vytvořeno11.11.2014
A vracíme se zpět do Orlího hnízda ... ... v recepci v živé konverzaci Mike Sinyard (asi nemusím představovat) a Robert Egger, po několik desítek let vrchním designérem značky Specialized ... ... nutné foto na památku se strýčkem ... ... ukázka, jak z muzea Járy Cimrmana ... ... většina krabiček je zcela prázná, jak jsem zjistil při bližším ohledání, když se nikdo nedíval ... ... zde Sinyardovy zápisky z roku 1979 ... ... kupoval i v Barumu galusky, jak vidíte. Český galdy byly ve své době nejvíc ... ... nemusíte se bát, nefakujeme na Vás ... ... zde opět narážíme na "ředitele" perestrojky. Úkolem perestrojky byla především restrukturalizace sovětské ekonomiky. Tady je vidět, proč to šlo tak ztuha :) ... ... a jedeme na poštu ... ... a tady Cinellka, alespoň vidíte, kde bral Mike v začátcích materiál a ideu ... ... a tady první "okopčenej" Spešlík, rok 1981, design Yoshi Kono ... .. jeden z prvních Allezů, model Aero z roku 1982 ... ... a taky první Stumpík, 1983 prototyp od Jima Merze ... ... o několik let později jedna z prvních časovkářských bestií ... ... a čípak je tento S-Works Epic, z roku 1983? ... ... no hádejte. Zůstal věrný této značce po celou dobu své závodnické kariéry ... ... ale i po ní. Stále nevíte? ... ... tak koukněte na dresy ... .... třeba Vám to řekne víc ... ... Ned Overend ... ... příští rok se vracíme k retro designu ... ... tuhle helmu, když viděl Cavendish ... ... tak si tu svou zalepil leukoplastí, podle tohodle blembáku z 80. let :) ... ... první odpružení zadní stavby? ... ... prototyp z let 1991/92 pod názvem Horst Link ... ... první odpružená vidlice Specialized? ... ... má nohy jak jinak než z karbonu ... .... náby Specialized? Tady je vidět zase Itálie, že by Campa? ... ... a co kliky? Vodkud myslíte, že jsou? ... ... a posouváme se o něco dál, frisbee pro Žeryky nebo novodobá loukoť? ... ... a tady něco speciálního, stroj Shauna Palmera z roku 1996 ... ... tomuhle týpkovi jsem vždycky fandil. Mám rád jeho styl ... ... a teď k designu ... ... Mike Egger se stará již několik desítek let ... ... o design této značky. Jeho heslo je INOVOVAT nebo ZEMŘÍT, tak jestli chcete palicí do hlavy, můžeme začít :) ... ... zde je několik desítek jeho výtvorů a nápadů ... ... z Robertovy tvorby je cítit velký vztah k motorkám ... ... stroje jsou většinou vyladěný až do posledního šroubku ... ... holky chcete něco fakt cool do města? ... ... když Vás bude po cestě bolet hlava, stačí zastavit na malý drink, Absolut vodka vždy po ruce ... ... pokud máte problém se zákonem ... ... použijte tento o něco rychlejší stroj .. ... dávejte jen bacha, aby Vás po cestě nezastavili fízlové ... ... jestli však máte rádi pohodu ... ... pár chopperů zde naleznete také ... ... třeba tady jedna stylovka pro kovboje ... ... poznávací znamení na sedle Vám dá znát, kdo je majitelem ... ... a vozí kolty proklatě vysoko ... ... myslíte, že letos napadne sníh? Tady jedna z variant ... ... utíkáme pryč, už nás z těch motorek bolí hlava. Smutnej a osamělej hydrant nám ukazuje cestu ... ... vedle stojící legendární vůz, který Mika doprovázel od začátku jeho myšlenky, myšlenky Specialized ... ... a tady jsme nakoukli, kam jsme neměli. Testované prototypy jsou řádně zakryty ... ... ale my víme, že v tomto případě se jednalo o následovníka tohoto modelu. Spolupráce s McLaren je cítit na více místech ... ... aerodynamika je na prvním místě, ale to jsme Vám již ukazovali minule :) ... ... dětskej FatBoy? Pro Ty, co si chtějí s dětmi v zimě vyrazit zaskotačit do sněhu? Proč ne ... ... legendární stroje, legendárních závodníků ... ... Fabian Cancelara a jeho Tarmac ... ... který ho doprovázel na Tour de France v roce 2010 ... ... a nebo vítězné kolo Jaroslava z Olympiády v Londýně ... ... stroj SuperMaria, model Allez, na kterém se stal mistrem světa v roce 2003 ... ... a čí je toto Roubaix? ... ... Tom Boonen v roce 2008 spoléhal na tento stroj v závodě Paříž - Roubaix, jak myslíte, že dopadl? ... ... a zde časovkářský Shiv germána, kterého přezdívají ... ... Pancerwagen, jeho 56tka převodník je jen pro silné jedince ... ... a když už tak hodně zvyšujete tlak do pedálů, je potřeba se pevně držet řídítek, aby Vám ruce neuklouzly a kolo neodjelo pod prdelí, použijte "šmirgl" papír, jako Tony ... ... a koho je asi tenhle stroj? ... ... žralok na něm vyhrál Tour de France 2014 ... ... pořád nevíte? Podívejte se na ty posmrkaný gumičky a poplivanou omotávku ... ... na kokpitu jsme podle DNA zjistili, že to bude Vincenza Nibaliho ... ... a protože jsme ve Spešlu, to co není Spešl, musí dolů :) , v tomto případě galuska Veloflex ... ... čemu jsme se ale divili nejvíce? ... ... jak vystavují v místním Concept Store v Morgan Hill zboží ... ... tretry Shimano a ještě s popiskem rukavice? ... ... je vidět, že pod svícnem je vždy největší tma! Doufám, že se polepší, takovýhle fusekle bych nechtěl :)