Už se to blíží! Den "D" a hodina "H", kdy P44 pojede s větrem a časem o závod! Jestli to bude trvat celou hodinu, víc nebo míň :-D, to se teprve uvidí.
Už se to blíží! Den "D" a hodina "H", kdy P44 pojede s větrem a časem o závod! Jestli to bude trvat celou hodinu, víc nebo míň :-D, to se teprve uvidí.
Hodně to ovlivní momentální fyzická i mentální forma a potom také symbióza jezdce se strojem - časostrojem!
Nasednout, sbalit se do ideálního leho/posedu a usilovně šlapat do pedálů, to je možné jedině tehdy, když všechno ma-xi-mál-ně(!) pasuje.
Sice, jako vždy:-D, na poslední chvíli, ale přece - došlo i na využití moderní techniky k nastavení ideálních parametrů stroje (s tím jezdcem už toho moc neneděláte:-D - možná se stihne ještě tak před startem oholit...?).
Takže: přivázat kozu ke kůlu/upnout do systému, umístit senzory na všechna místa, potřebná k měření, usadit P44 do sedla a ... měřit, vyhodnocovat, nastavovat, znovu měřit, vyhodnocovat, ... a takhle několikrát za sebou - až "do zblbnutí" - jinak to ale nejde.
Musí to být vše nastaveno tak, jak má a ne jinak!
Retül maká, P44 točí nohama, obsluha systému bedlivě sleduje a vyhodnocuje zobrazené veličiny a společně se blíží k ideálu - poloze, která zaručí, že v polovině trati neodejdou záda, nebudou bolet ruce, jezdec se nezačne pošoupávat po sedle jako pes, když ho pálí řiť a "jezdí" po trávníku...:-D, bude se, v rámci možností, do plic dostávat maximum vzduchu, zkrátka, že to bude pořádnej hukot, jak se patří!
Tak snad to tam už teda máme!:-D