Mimochodem, je tady snad někdo, kdo by nevěděl, co to je epic/epika? (tak pro jistotu :) :
je jedním z největších oddílů v literatuře. Jedná se o literární druh, který má děj, příběh, časové a příčinné souvislosti - to jen ve zkratce.
A teď se zamyslete - chybí snad tady tomu krasavcovi něco z uvedeného??? :)
Mimochodem, je tady snad někdo, kdo by nevěděl, co to je epic/epika? (tak pro jistotu :) :
je jedním z největších oddílů v literatuře. Jedná se o literární druh, který má děj, příběh, časové a příčinné souvislosti - to jen ve zkratce.
A teď se zamyslete - chybí snad tady tomu krasavcovi něco z uvedeného??? :)
Víte, co všechno se třeba děje tady vzadu, když ho proháníte terénem ...
... že o takové vyjížďce by se leckdy dal napsat poutavý příběh ...
... kolik času byste mohli ztratit na soupeře, kdybyste se o celý systém nestarali a Sram by neřadil? A přitom příčinou by byla vaše nezodpovědnost a liknavost ...
... a naopak, jaká je to paráda, když všechno "chodí" a na jednotlivých komponentech je vidět pečlivá ruka majitele - tak jako tady na obrázku :).
Tak teď už víme, proč (možná ? :) ) dostal stroj tohle jméno.
Nezbývá než zacvaknout do pedálů od Shimana a vyrazit vstříc nějakému tomu příběhu ...
Ta čistota je samozřejmě důležitá, ale tenhle přístroj nějaké to umazání snese :) - je k tomu stavěný. Jestli tedy nezanedbáte přípravu, můžete ho směle prohnat třeba potokem nebo hrabat lesní směs hlíny a bahna a jehličí, ... a opírat se vší silou do klik - ony to vydrží!
Kolo poletí terénem a všechny nerovnosti a záludnosti bude žehlit díky promyšlené konstrukci a použitým komponentům ... tenhle se třeba postará o to, aby vám zadní kolo moc netrojčilo pod zadnicí ...
... pomáhat mu v tom budou páky a klouby stavby ...
Sedlo? Pokud to s tou jízdou myslíte v terénu fakt vážně, potom se jedná spíš jen o příležitostnou opěrku vašeho pozadí - perfektně zapadající - když si zvolíte správnou velikost! :)
... takřka v podzimních barvách :).
Využitý je každý kousek promyšlené, propočítané stavby.
Je ale pravda, že na takovém udělátku je o trochu více exponovaných míst , než na běžném biku a vyžaduje to taky podstatně větší péči, ano(!) i odborný servis!
Ať vás ani nenapadne hrabat se třeba v tomhle! :) Pokud jste při koupi udali správnou váhu (všechno má své limity) bude vám při pravidelném servisu spolehlivě sloužit.
Řetěz? Jo, ten si klidně vyměňte (včas!) sami. Když si raději netroufnete ani na to, nic se neděje, mrkněte na samolepku a hned víte, kam se obrátit - KOLOKRÁM.
Aby to řádně pružilo a tlumilo i vepředu, to se dozvíte z návodu :) - obsluha je geniálně jednoduchá. Ovšem dnešní stroje těchto kvalit se bez pravidelného servisu neobejdou, to je třeba mít stále na mysli.
... tady ...
... i tady a ještě na dalších místech se z popisků dočtete co všechno je zde použito za speciální "technology" :) - ono to působí tak nějak světově - ale nebojte, fachčí to špičkově! :) Takže takové to "pozlátko světovosti" sem oprávněně patří. A vy můžete s čistou hlavou na kole řádit a řadit ... :)
Maximálně odlehčené a zároveň maximálně pevné.
Co jiného ke Specialized než Roval? Co jiného na bika než kotoučovky? :)
Kvalitní kola s kvalitním obutím, nedílná to složka terénního stroje.
V nenávratnu je éra úzkých řiditek! Bez pořádné "páky" dnes ani ránu - nebo ránu raději ne! :) Raději kontrolovaný let krajinou.
Jako by ta vidle fakt měla mozek - je opravdu "chytrá" :) !
Co chceme od kvalitní gumy? Aby dobře držela, aby se samočistila, aby se jen tak neprorazila, aby moc nevážila, ... no tak to tady teda máte.
Dnes už je ta technika holt úplně někde jinde - je to takříkajíc kosmický program :) .
... skutečně budete fast a možná ještě faster! :)
"Bliss ready" ??? - to jako že vás jízda na těch gumách uvede do stavu absolutní blaženosti? Že by to fakt ti kluci za velkou louží mysleli až tak? No nic, až sami vyzkoušíte, dejte nám vědět, jak to bylo :) . Napište nám o tom, nechte se unést a přejděte z EPIC na LYRIC (lyrika na rozdíl od epiky popisuje básníkovy pocity :) )