Používáte zastaralý prohlížec Internet Explorer, který pro zobrazovaní našich stránek nepodporujeme. Použijte prosím jiný prohlížeč.
CZK
EUR
Měna:

Okem "hokejisty" Ríši :)

Vytvořeno11.12.2018
Právě se nacházím na jednom z Baleárských ostrovů, konkrétně na úžasné Mallorce. Je tu krásně slunečno - přes den i 20 stupňů. Ale přiletěl Svoboďák a už se to počasí začalo zhoršovat. Toto 14-ti denní soustředění využívám k najetí zimních kilometrů. V úterý odpoledne jsem přiletěl a řeknu vám, takovou bolest kebule jsem z letadla ještě neměl. Hned druhý den jsem “našvihal” 140 kilometrů a následovalo 150 další den. Dnes jsem vyrazil se Svoboďákem a Erikem od pláže a měli jsme sraz se Štybym za městem. V jednu chvíli to vypadalo, že Štyby zaspal, ale nakonec to dopadlo dobře a potkali jsme se. Hned najel na “špic” a společně s Kubou začal jet čtyřicítkou. Dojeli jsme pod kopec, kde Štyby chtěl jet intervaly. Štyby tedy jel svoje a já s kolokrámníkama jsem se vydal v “klídku” vzhůru na kopec. Dorazili jsme nahoru a tam byla kaple, kde bylo na zdech šest dresů mistra světa. Cestou dolů nám Štyby ukázal svůj cyklokrosový um. Zatáčky projížděl jako na plochý dráze. Dnes jsem nakonec “nakroutil” přes 150 kilometrů. A jelikož jsem byl před Mallorcou nemocný a nic moc jsem nenajel, tak to moje nohy nenesou zrovna dobře. Můj denní režim tady vypadá následovně: V 7 skočím do bazénu a snažím se neutopit. V 8 snídaně a v 10 vyjíždíme trénovat. Kolem čtvrté se vracím na hotel. Umyju kolo, pak sebe a v 17:30 večeře. Po večeři ještě bazén a jdu spát. A jaký byl Váš den? písmák Ríša ... typický prosinec :-D - jak kde. ... typický prosinec :-D - jak kde. Kdo se sem nahoru vydrápe, může se vydýchat a "pomodlit"... Kdo se sem nahoru vydrápe, může se vydýchat a "pomodlit"... ... nebo se s jedním z těch mistrů svézt zase dolů. ... nebo se s jedním z těch mistrů svézt zase dolů. Ladovská zima sice vypadá trochu jinak, ale dá se to vydržet i tak :-D! Ladovská zima sice vypadá trochu jinak, ale dá se to vydržet i tak :-D!

Sledujte nás na sociálních síťích

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.