Používáte zastaralý prohlížec Internet Explorer, který pro zobrazovaní našich stránek nepodporujeme. Použijte prosím jiný prohlížeč.
Velikonoční otevírací doba: Od 29. 3. do 1. 4. jsou naše prodejny zavřené
CZK
EUR
Měna:

Cipollini NK1K Anthracit

Vytvořeno05.10.2018
Nějakej had leze z díry ... :-D Nějakej had leze z díry ... :-D Nějakej had leze z díry ... :-D ... je to prudce jedovatej CIPOLLINI NK1K ! ... je to prudce jedovatej CIPOLLINI NK1K ! Karbon, kam se podíváš! A zuby? Těch má nepočítaně ... ;-)! Karbon, kam se podíváš! A zuby? Těch má nepočítaně ... ;-)! Už z předešlého částečného pohledu na převodník bylo jasné, že tady nepůjde o obvyklé Shimano nebo Campu - tady se točí Clavicula! Už z předešlého částečného pohledu na převodník bylo jasné, že tady nepůjde o obvyklé Shimano nebo Campu - tady se točí Clavicula! ... tady už ale pomocí "elektrošoků" ;-) řadí Shimano. ... tady už ale pomocí "elektrošoků" ;-) řadí Shimano.
A vzadu? Nebudeme přece trhat partu! A víc barevně sladit už to nešlo! :-D A vzadu? Nebudeme přece trhat partu! A víc barevně sladit už to nešlo! :-D
Podle atypického tvarování náby už jistě víte, že točit se budou Lightweighty a zpomalovat je pomůžou tyhle krásně odlehčené a odvětrané kotouče - ty jen tak neohřejete! Brzdit můžete až na poslední chvíli a fest. Podle atypického tvarování náby už jistě víte, že točit se budou Lightweighty a zpomalovat je pomůžou tyhle krásně odlehčené a odvětrané kotouče - ty jen tak neohřejete! Brzdit můžete až na poslední chvíli a fest.
Kotoučovky na silničních rámech už dávno nejsou rušivým elementem. Kotoučovky na silničních rámech už dávno nejsou rušivým elementem.
... takhle vypadá "sešroubovaná klíční kost"(lat. Clavicula) :-). ... takhle vypadá "sešroubovaná klíční kost"(lat. Clavicula) :-).
Přední brzdič je do stavby zakomponovaný stejně úhledně jako ten vzadu. Tady fakt není co vytknout. Přední brzdič je do stavby zakomponovaný stejně úhledně jako ten vzadu. Tady fakt není co vytknout.
Z toho strohého tvarování je úplně cítit, že celek je přímo stvořený pro rychlost, útok ... Z toho strohého tvarování je úplně cítit, že celek je přímo stvořený pro rychlost, útok ...
Upozornění, že při výrobě přiložili ruce k dílu přímo v Itálii. Upozornění, že při výrobě přiložili ruce k dílu přímo v Itálii.
A hráli si s tím tak dlouho, až vytvořili takovéhle tvary ... A hráli si s tím tak dlouho, až vytvořili takovéhle tvary ...
... to kdyby si mechanik při stavbě nebyl jistý, která kola použít - tady to má pro jistotu napsáno ;-) - tady budou kotoučovky. ... to kdyby si mechanik při stavbě nebyl jistý, která kola použít - tady to má pro jistotu napsáno ;-) - tady budou kotoučovky.
Jeden "had" a dvě hadice od Conti ;-). Jeden "had" a dvě hadice od Conti ;-).
Páky pro kotoučovky jsou, pravda, trochu objemnější, ale kluci u Shimana si dali práci a vymodelovali je do slušného vzhledu. Páky pro kotoučovky jsou, pravda, trochu objemnější, ale kluci u Shimana si dali práci a vymodelovali je do slušného vzhledu. Tady už snad jenom - uchopit a zalehnout!!! Tady už snad jenom - uchopit a zalehnout!!! Aerodynamické tvarování vám umožní(občas ;-)) vidět na computeru nevídané hodnoty. Aerodynamické tvarování vám umožní(občas ;-)) vidět na computeru nevídané hodnoty.
Obvyklý parťák u Cipů - 3T. Obvyklý parťák u Cipů - 3T.

Sledujte nás na sociálních síťích

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies