Nějakej had leze z díry ... :-D
Nějakej had leze z díry ... :-D
... je to prudce jedovatej CIPOLLINI NK1K !
Karbon, kam se podíváš! A zuby? Těch má nepočítaně ... ;-)!
Už z předešlého částečného pohledu na převodník bylo jasné, že tady nepůjde o obvyklé Shimano nebo Campu - tady se točí Clavicula!
... tady už ale pomocí "elektrošoků" ;-) řadí Shimano.
A vzadu? Nebudeme přece trhat partu! A víc barevně sladit už to nešlo! :-D
Podle atypického tvarování náby už jistě víte, že točit se budou Lightweighty a zpomalovat je pomůžou tyhle krásně odlehčené a odvětrané kotouče - ty jen tak neohřejete! Brzdit můžete až na poslední chvíli a fest.
Kotoučovky na silničních rámech už dávno nejsou rušivým elementem.
... takhle vypadá "sešroubovaná klíční kost"(lat. Clavicula) :-).
Přední brzdič je do stavby zakomponovaný stejně úhledně jako ten vzadu. Tady fakt není co vytknout.
Z toho strohého tvarování je úplně cítit, že celek je přímo stvořený pro rychlost, útok ...
Upozornění, že při výrobě přiložili ruce k dílu přímo v Itálii.
A hráli si s tím tak dlouho, až vytvořili takovéhle tvary ...
... to kdyby si mechanik při stavbě nebyl jistý, která kola použít - tady to má pro jistotu napsáno ;-) - tady budou kotoučovky.
Jeden "had" a dvě hadice od Conti ;-).
Páky pro kotoučovky jsou, pravda, trochu objemnější, ale kluci u Shimana si dali práci a vymodelovali je do slušného vzhledu.
Tady už snad jenom - uchopit a zalehnout!!!
Aerodynamické tvarování vám umožní(občas ;-)) vidět na computeru nevídané hodnoty.
Obvyklý parťák u Cipů - 3T.