Další z večerníčkových hrdinů vyrazil na výlet a cestou se stavil zapózovat na zámečku ve stylovém prostředí. Myslíme, že se sem docela hodí. A značka :) ?
Kdo by neznal jméno Antonín Perič?!
Dobová výbava závodního speciálu – ani hustilkou ani tímhle bidonem by asi nikdo z nás nechtěl dostat po hlavě! :) Když se podíváte na tu korkovou zátku, nebylo by od věci připnout k rámu ještě vývrtku… :-)
Při pohledu na konstrukci a celkové zpracování je jasné, že si tenhle kousek mohl závoďák s klidem postavit vedle jakékoliv zahraniční značky. Samozřejmě na něm určitě mohl i slušně závodit – pokud byla odpovídající forma… :-)
Je to pořád ještě švihák. Všimněte si konstrukce přední vidlice = záruka pohodlí (samozřejmě v rámci možností).
Tohle už známe. Lepší posezení ve své době zřejmě nebylo myslitelné – BROOKS!
Tímhle se brzdilo vzadu – snad jsou ty botky nasazeny správně?! :) (aby nám špalky při brzdění nevystoupily… :) )
Campagnolo – to znamená, že řazení bylo bezproblémové (už tenkrát!) :-)
Je to tak, můžete si to tady přečíst. A navíc Gran sport! Takže vzhůru do závodu…
Detaily – spojování rámových trubek, trn na uchycení pumpičky, …
V téhle podobě byly Campa páčky dlouhá léta – a proč ne? Fungovalo to na 100%, nebyl důvod něco měnit.
Emblém v národních barvách (tehdy holt ještě všichni byli náležitě hrdí na to, kam patří a nebáli se to zdůraznit!!! )… Jo a ty brzdy jsou O.K., špalky jsou uzavřené z obou stran. :-)
Ve své době obvyklá konstrukce můstku vidlice.
Samozřejmost – pod sedlem uchycená náhradní galuska (tahle už je asi trochu “kožená” :) )
Každá součást by měla mít logo výrobce ( u některých značek :) )
I když je to pán v letech, vůbec nevypadá až tak staře – dá se na něj dívat!
Přesmykač taky chodil a dal se pěkně jednoduše nastavit.
Ono toho na tom šaltru až zase tolik není. Jen je třeba kvalitní zpracování a ostatní už je víceméně věc designu…
Ještě poslední připomenutí – byl to závodní stroj od mistra Periče!
Dobrou noc :) a již teď se můžete těšit na další díl!