Používáte zastaralý prohlížec Internet Explorer, který pro zobrazovaní našich stránek nepodporujeme. Použijte prosím jiný prohlížeč.
CZK
EUR
Měna:

Parlee aneb lodníkova cesta k zázraku

Vytvořeno29.02.2016
V tomto světě se na zázraky nehraje. Na co se však hraje, je tvrdá práce a mnohá sebeodříkání. Teprve poté se může zrodit příběh se šťastným koncem. Pokud se tedy nad první větou zamyslíte, kdyby příběh neměl šťastný konec, nikdy by se o něm pravděpodobně asi ani nikdo nedozvěděl. Díky tomu, že snažení Boba Parleeho toto pravidlo potvrzuje, můžete číst následující řádky. Dvacet let v oboru stavby lodí, kterému se naplno věnoval před založením vlastní značky, mu dalo takovou spoustu zkušeností, že si mohl začít plnit vlastní sen o sestrojení dokonalého závodního rámu. Samozřejmě taková věc není jen o zkušenostech a chtíči být v něčem nejlepší, ale právě ve výše zmiňované mravenčí práci. V tu Bob Parlee věřil a dokázal jí podřídit vše. A tak se v roce "nula", odtud i pojmenování jeho prvního modelu Z1, začal psát příběh, který sice nemá konec, ale dobře se vyvíjí. Hned první prototypy, sázející na možnost vlastní volby geometrie, se mohly stát pojmem, ač to bylo teprve před deseti lety. Cílily totiž na záměr, dostat při plné funkčnosti hmotnost rámu pod 900 gramů. Utopie? Ne, byl to teprve začátek. Tento první milník se podařilo docílit již po třech letech vývoje a následovaly do nebe vychvalující recenze uznávaných periodik a časopisů. Časopis Bicycling magazine dokonce označil tento stroj za "kolo snů". Bob přes tyto první úspěchy neusnul na vavřínech, ale znovu se ponořil do práce, aby dal vzniknout nejnovějšímu šperku ve své sbírce, který nese označení Z5. Zde byla prolomena další hmotnostní hranice, a to 800 gramů. Nehledejte v tom však nějakou "Asii", kde by byla tato váha na úkor dalších vlastností ponížena. Jde o fortelnou práci, připravenou jezdci sloužit na cestě k těm nejvyšším metám. Chcete důkazy? Přijďte v dubnu za námi do Letňan na For Bikes prohlédnout a ošahat si tuto značku osobně! Třeba pochopíte a poznáte lépe, zač je toho loket. Bob Parlee, bývalý lodník, zakladatel značky, majitel, ale hlavně inovátor, vizionář a průkopník. Bob Parlee, bývalý lodník, zakladatel značky, majitel, ale hlavně inovátor, vizionář a průkopník. Uhlík se neodstěhoval do Humpolce, to byl hliník :-) My žijeme podle hesla "karbonizujte koskohydráty a anihilujte anihilátory!" Uhlík se neodstěhoval do Humpolce, to byl hliník :-) My žijeme podle hesla "karbonizujte koskohydráty a anihilujte anihilátory!" Model Altum R v barevné variantě Riviera blue, jeden z modelů co na výstavě For Bikes rozhodně nebude chybět! Model Altum R v barevné variantě Riviera blue, jeden z modelů co na výstavě For Bikes rozhodně nebude chybět! Modelů a variant značky Parlee Vám však ukážeme více... Modelů a variant značky Parlee Vám však ukážeme více... Domluvit lze i vlastní design, pokud chcete mít doma originál. Domluvit lze i vlastní design, pokud chcete mít doma originál. A zde další z možných variant, v poslední době čím dál více oblíbená varianta Altum disc... A zde další z možných variant, v poslední době čím dál více oblíbená varianta Altum disc... Designů a možností vlastního customu, či geometrie se u Parlee meze nekladou... Designů a možností vlastního customu, či geometrie se u Parlee meze nekladou... Vytvořit lze prakticky cokoliv, i takovýto šperk a jak jinak než na Lightweight! Vytvořit lze prakticky cokoliv, i takovýto šperk a jak jinak než na Lightweight!

Sledujte nás na sociálních síťích

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies