Používáte zastaralý prohlížec Internet Explorer, který pro zobrazovaní našich stránek nepodporujeme. Použijte prosím jiný prohlížeč.
CZK
EUR
Měna:

Mallorca 2015 – Den pátý

Vytvořeno11.12.2015
A je tady čtvrtek, což je poslední den našeho prvního tréninkové makrocyklu, ale už se pomalu těšíme na zítra, kdy bude první volný den a Doktor si bude moct plnými doušky užít volna. Je to tady vážně super, ale únava se začíná hromadit a můžeme si pomalu otevřít laktátový bar někde na pláži. CK Lovosice bude měřit síly s JK ... CK Lovosice bude měřit síly s JK ... Vyrážím na seřadiště číslo 9 a to na desátou, kde již čekají ostatní kolegové. Jsou připraveni na odpočatého ředitele ostrova a na jeho dnešní zatěžkávací test. Doktor mezitím sám a osamocen vyráží standardní cestou napřed, aby unikl jeho laktátovému testu, ale hlavní důvod je dnes jinde. Na výjezdu z města probíhá totiž focení teamu Lotto a André G. si bohužel doma zapomněl hřeben i sponu do vlasů a tak mu ochotně nabídl svůj vlastní což bylo náležitě oceněno. ... poslední sbohem ... ... poslední sbohem ... Netušil však, že bude změna plánu a strategie našeho ředitele a skupina pro dnešní den zvolí jinou trasu. Tak jsem vyrazil sám dle původního plánu za ním. Je to po 25 letech poprvé co jsem nepřijal tento kříž a vyrážím jinam než bylo určeno velitelem ostrova, na což jsem ve 40 letech po právu hrdý :)! ... ale cíl naší cesty je dnes jiný, a to tenhle bod vyčnívající na ostrově, San Salvador ... ... ale cíl naší cesty je dnes jiný, a to tenhle bod vyčnívající na ostrově, San Salvador ... Dorazil jsem si skupinu rakouských dráhařů, jedoucí s pánem jenž mě ráno u snídaně učil krájet chleba dle belgických pravidel a já jsem mu za to velice vděčný. Doktor se ihned připojuje a pokračujeme jim v háku v poklidné debatě přes Campos na Santanyi. Cestou mezitím potkáváme kluky z Whirpoollu jenž se připravují dle not pana trenéra Oty F. na zatěžkávací test. Když se blížíme k nim nasazujeme dokonalý posed ať vidí, že jsme stále ve formě a únava není náš případ :). ... magické místo, kde jde Doktorovi i jízda po předním ... ... magické místo, kde jde Doktorovi i jízda po předním ... Pokračujeme dál s dráhařema a pomalu mě přestává bavit zvuk Colnaga, co pilotuje pán ze snídaně. Chleba krájet umí dokonale ,ale že má kolo v příšerném technickém stavu mu přijde naprosto normální. Než mu stačím dát nabídku na kvalitní servis, tak odbočuje a dál už pokračujeme bez něj pouze v pěti lidech. Směřujeme si to přímo pod "svatý kopeček" neboli jak říkají místní rodáci San Salvador. Kde jsem v minulosti často, rád a většinou do bezvědomí trénoval. ... už si nás tu rovnou pověsili :D ... ... už si nás tu rovnou pověsili :D ... Je to již historie a dnes to bude jiné! Doktor odmítá zvýšit tep na 155 a tak se mu pomalu vzdaluji, ale jsme stále na dohled a ve vizuálním kontaktu. Zastavuji se u auta, kde stojí jeho řidič a na pozdrav dostávám českou odpověď. Auto řídí pan Mišík a dráhaři, co s náma celou cestu jedou jsou jeho svěřenci. Svět je malej, sice stále kulatej, ale fakt malej :). Chvíli si povídáme, ale když doktor dorazí na mojí úroveň, tak vyrážíme na vrchol. Zde nás česky zdraví manželský pár jenž je zde na dovolené a my si tak připadáme spíš jako na hoře Říp, ale jsme pouze o 50 metrů výše nad mořem. ... lišáckej výraz mluví za vše, Doktor to namíchal dobře ... ... lišáckej výraz mluví za vše, Doktor to namíchal dobře ... Výhled na okolí je famózní, a tak si jej po zásluze vychutnáváme než vyrazíme na cestu zpět. Na tachometru máme 90 km. Domů je ještě daleká cesta a my máme v plánu zastávku v Santanyi, kde je dobrá kavárna z českou majitelkou. Zde chvíli posedíme a pojíme lehkou svačinku (doktor si dává bagetu s pracovním názvem "Bártovka" jenž si připravil u snídaně), ale jak zajde na chvíli slunce, tak nás zima navrací zpět do sedel. Valíme co to jde, ale jednu zastávku neplánovaně musíme uskutečnit již po pár set metrech. Co nás tak zaujalo nebudu teď prozrazovat a vše si prohlédněte v naší foto-galerijní kolekci :). ... a taky něco k zakousnutí, přistižen při činu ... ... a taky něco k zakousnutí, přistižen při činu ... Domů je to však stále daleko, tak nasedáme zpět do sedel a nasazujeme strojové tempo směr Arenal. U zahrádek si nemůžeme pomoci, sesedáme a objednáváme si v místním lokále jedno pivo. Zítra je volný den a od našeho příjezdu na tachometrech svítí skoro 700 km a my neskrýváme spokojenost. Pivo je nádherně vychlazené, a tak si bez uzardění poroučíme ještě jedno. Doktorovo heslo: "po práci zábava" dostává další rozměr a do místního koloritu zapadá zcela dokonale. Domů je to již maximálně 20 km a sklon cesty je více než přívětivý. ... kolo stroj, aneb drtič kilometrů ... ... kolo stroj, aneb drtič kilometrů ... Před hotelem zjišťujeme, že právě dorazili závodníci z týmu IAM a jejich mechanici se u týmového kamionu pilně činí. S poza-rohu je smutně pozoruje oranžový mistr Black, který v levé ruce křečovitě svírá svůj závodní stroj a v pravačce konec bowdenu vycházející z jeho řadící páky. I dnes byl, jak je již standardem a na denním pořádku defekt a jeho starý tréninkový stroj se rozpadá a poločas rozpadu se zase o nějaký ten metr přiblížil :). ... se Ti podívám na zoubek ... ... se Ti podívám na zoubek ... Nemáme však sílu to opět řešit a vysíláme ho tak do útrob kamionu, kde jistě najde rozhřešení. Jak se u večeře dovídáme tak hoši ze švýcar s tím nemají problém a ochotně mu půjčují vercajk na opravu. Kdo však bude zítra nápomocen při opravě našich porouchaných těl, nám zatím není známo. Doufáme tak, že zkušení harcovníci od "bílé elektroniky" něco vymyslí, ale o tom až zítra! Kuba ... "queso", Cuba Libre! ... ... "queso", Cuba Libre! ... ... to je kokpit co? Stará dobrá klasika ... ... to je kokpit co? Stará dobrá klasika ... ... tahle si tam u báru stál ... ... tahle si tam u báru stál ... ... Roadster Triumph ... ... Roadster Triumph ... ... ve spojení s moderní technikou :) ... ... ve spojení s moderní technikou :) ... ... britská Standard Motor Company a německy Lightweight ... ... britská Standard Motor Company a německy Lightweight ...   ... a český Kolokrám! ... ... a český Kolokrám! ... www.kolokram.cz ... příprava týmu IAM, již to roztáčejí kluci ušatí ... ... příprava týmu IAM, již to roztáčejí kluci ušatí ... ... a my taky! ... a my taky!

Sledujte nás na sociálních síťích

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.